hellil

Alla inlägg under februari 2017

Av fija hellberg - 27 februari 2017 22:47

Varför är det ännu så jäkla tabu att må dåligt psykiskt?
Att människor är så rädda att säga som det är?

Varför skulle man vara mindre värd för man har en diagnos psykiskt ? Eller bara allmänt är nere i en period och behöver stötta. Alla mår dåligt ibland. Männskligt!

Men har du en diagnos fysiskt är det mer acceptabelt eller ont i magen en dag.

Det är mer acceptabelt att vräka smärtstillande.. men inte att få psykmediciner?

What the fuck!



Jag skiter i vad folk tycker.. jag skiter FULLSTÄNDIGT I VAD NÅGON TYCKER ELLER TROR OM MIG.

Jag har bipolär 2 och adhd. Och jag är lika mycket värd som någon annan. :)

Och ja jag kan jobba och ta hand om andra människor. Konstigt va? Ja usch ja.. jag har nog inget hjärta.. jag bryr mej nog inte om någon. Jag kan nog inte utbilda mig eller ha intelligens om jag har en psyk diagnos.

Jag kanske ÄR FARLIG också.. Tyvärr inte mer än någon annan människa ;)

Så skit på er som tror sådant!


Jag är stolt över att jag är jag och precis allt jag klarat i mitt liv ;P så d så!

Utan mina diagnoser hade jag ej varit JAG.

Haft min kreativa sida. Haft fina betyg. Så är det.


;D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hopp ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards