hellil

Direktlänk till inlägg 11 mars 2017

När

Av fija hellberg - 11 mars 2017 22:56

verkligheten flyger ifatt en.. Vem fångar mig när jag faller? Vem tänker ut allt det jag ska tänka ut för att dagen ska gå runt? Hur mycket kan man begära? Hur mycket förtjänar jag? Jag vet redan svaren och det tär på mig. Nu måste jag sova för att kunna hantera morgondagen. Vissa stunder vill jag bara somna in på riktigt ist. Enklare. Men.. thats life i guess. Ibland är ett mående inte bara hjärnans förtjänst. Det är också hur ens omgivning är. Men vi säger its all in my head så kan alla nötter få må bra. Jag vet ju endån trots allt hur det är på riktigt ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fija hellberg - 10 maj 2017 12:40

Vill skriva så mycket. Men dem har fått mig att tvivla på mina känslor och åsikter. Jag är bara psykisk och hysterisk eller känslig är min uppfattning.   Just nu är jag så arg. Så ledsen. Så besviken.   Men vem fan bryr sig om det? Jag är...

Av fija hellberg - 23 mars 2017 09:49

Sovit i hbg igår. Sitter hos mor. Ska iväg o titta på lite saker. Skönt att vara i Helsingborg. Här är liv.. affärer.. en helt annan energi som jag saknar. Känner mig hemma. Trivs också med det jag har. Ingen stress o trädgård. Båda delarna har för o...

SSK

Av fija hellberg - 13 mars 2017 23:17

Vården.. vården. Någonstan i nyheter sägs det att undersköterskor är eftertraktade. Det behövs fler. Endån verkar det vara svårt att få jobb och en vettig lön för många? Och varför inte bli kallad Wc-dam av en sjuksköterska? Vad respekterad man känne...

Av fija hellberg - 7 mars 2017 22:50

Just nu känner jag att jag saknar att ha danmark som min arbetsplats. Det är bättre att jobba i sverige så man kan ta ett banklån. Men är ett banklån värt att känna sig nertryckt?Att ej känna man kan göra det man är bra på. Tjäna mindre pengar....

Av fija hellberg - 27 februari 2017 22:47

Varför är det ännu så jäkla tabu att må dåligt psykiskt?Att människor är så rädda att säga som det är? Varför skulle man vara mindre värd för man har en diagnos psykiskt ? Eller bara allmänt är nere i en period och behöver stötta. Alla mår dåligt i...

Presentation

Hej hopp ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards